Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Εφιάλτες- αποδέσμευση Άρτεμις Βελούδου-Αποκότου

Δυστυχώς όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Το καλό είναι ότι μ΄αρέσει η επανάληψη. Οπότε χωρίς το άγχος, πλέον του τι μέλλει γενέσθαι στους ήρωες της τριλογίας μας, μπορώ επιτέλους να το απολαύσω όσες φορές θέλω, εφόσον γνωρίζω τι με περιμένει στο τέλος. Δεδομένο 1ο ατμοσφαιρικό, δεδομένο 2ο περιγραφικό, δεδομένο 3ο αγωνιώδες, δεδομένο 4ο περιπετειώδες, δεδομένο 5ο ανατριχιαστικό ( με τη καλή έννοια) , δεδομένο 6ο συναισθηματικό, δεδομένο 7ο ανατρεπτικό, δεδομένο 8ο διαφορετικό, δεδομένο 9ο απελευθερωτικό και τέλος δεδομένο 10ο σούπερ επιλογή για όσους ξέρουν από καλό λάδι ! Καλά διαβάσματα χρυσούλια μου !

By : Τίτι Βάντα

2 σχόλια:

  1. Δεν τις μπορώ τις σειρές καθόλου!!! Με ανατριχιάζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι με νευριάζουν, διότι πρέπει να περιμένω και δε φημίζομαι για την υπομονή μου, όμως σε κάποιες ιστορίες είναι αναγκαίο καλό, διότι φαντάσου βάρος που θα είχε ένα βιβλίο 2.000 σελίδων και...δε λέει, ορθοπεδικό θα χρειαζόμασταν.

      Διαγραφή