Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ- ANDREA CREMER

Αφού το περιμέναμε καλοκαίρια και χειμώνες να φανεί, ζήσαμε Μαΐους και φάγαμε τριφύλλια κι Αυγούστους με μπόλικα σταφύλια, επιτέλους η τριλογία ολοκληρώθηκε . Τα παράπονα μου όμως θα τα πω : περκέ κυρά μου βαρέθηκες τόσο πολύ να γράφεις και μου τα κάνες μαντάρα ??( άλλο ήθελα να πω) αλλά η λογοκρισία δε μ αφήνει , έχομεν κι ένα "άλφα" επίπεδο  εδώ πέρα μη ξεχνιόμαστε καλά μου. Αλλά έτσι για να εκτονωθώ ολίγον, λίγα μπιμπ θα τα ξεράσω δε βαστώ, @#@#@#@#@#@#@#@# έχε χάρη που δε κρατάω  από το σόι του Εφιάλτη ( του γνωστού) της αρχαιότης , διαφορετικά θα άνοιγα το στοματάκι μου και θα τα μαρτυρούσα ούλα. Και ξανά έχε χάρη που σκιάζομαι τα αεροπλάνα, Γιουλ Μπρίνερ θα σε έκανα , άπαξ και σ έπιανα στα χεράκια μου.Ξεκίνησα με μια χαρά και τέλειωσα με δυό τρομάρες, φτού σου Άντρεα, που να σε φάει το μπουλντόγκ σου , να ευχαριστηθεί η ψυχούλα μου. Άντε δε λέω τίποτις άλλο, διότι θα το κατεβάσω  τελικά το επίπεδο και δε το θέλω. Που να πάθεις μαρή αγκύλωση να μη μπορείς να ξαναπατήσεις ούτε τελεία στο λαπιτόπιον σου.  
By: Τίτι Βάντα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου