Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Τι είναι Έρωτας ζητάς να Μάθεις -Θεώνη Μπριλή !!

Σας το είπα δε σας το είπα ? Θα το βρω που να χτυπιέμαι στα πατώματα μισή βδομάδα ! Ευτυχώς χτυπήθηκα μόνο δύο μερούλες, καθότι η απαλή ολόλευκη επιδερμίδα μου μελανιάζει εύκολα ! Τώρα όμως τι να σας πρωτομαρτυρήσω η φαμ φατάλ?? Δε μπορώ μη με πιέζεται τζάμπα, μπικόοουζ, ότι και να πω θα είναι λίγο, πολύ λίγο !Θα πώ μόνο ότι είχα πολύυυυυυυυυυυυυ καιρό να πάθω κοκομπλόγκο με βιβλίο (καλά είναι ακόμα ένα) το οποίο θα σας το μαρτυρήσω σε λίγες μέρες ! Λοιπόν για  να μη  ξεφεύγουμε (όχι ότι γενικά δεν έχουμε ξεφύγει σαν λαός) με φτούνα και με τ' άλλα που μας ταλαιπωρούν τα τελευταία χρόνια, τι έλεγα καλέ και το έχασα ??? Αααααααααα ουί , το έχω εγκέν, το μπουκάκι τα σπάει, με τρέλα και με κορδέλα λέμε !!Έχει τα πάντα, χιούμορ, πάθος, έρωτα, ρομαντισμό, ίντριγκα, αναπάντεχη πλοκή-ανατροπή, καθόλου κουραστική , το ομολογώ χωρίς φόβο αλλά με πάθος, έχει και ένα μανουλομάνουλο δίμετρο, να το πιεις στο ποτήρι και χαλάλι του αν σου κάτσει στο λαιμό ( πνίγομαι με ένα τεράστιο καψουρεμένο χαμόγελο στα χείλη) πολύ ευχαρίστως για πάρτη του !Έχει μια πιτσιρίκα, φουλ ερωτευμένη, που δε μασάει τίποτα και πολύ καλά κάνει! Η συγγραφέας ζωγραφίζει κυριολεκτικά ( δε το περίμενα η αλήθεια είναι καλά μου ) και της βγάζω το καπέλο ( αυτό με τα φτερά το κόκκινο ντε, που το φοράω μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις), δε βαρέθηκα , δε χασμουρήθηκα αδιάφορα ούτε λεπτό, να τα λέμε κι' αυτά! Τουναντίον με καθήλωσε  τόσο πολύ, που χρειάστηκα ολόφρεσκα φιλετάκια μινιόν , από μόσχο ταϊσμένο με βιολογική τροφή, για να σβήσουν οι μπλάκ κύκλοι απ' τα πανέμορφα καστανοπράσινα μάτια μου, διότι με ξενύχτησε, καθώς δε το άφηνα απ΄τα κρινένια χεράκια μου ούτε δευτερόλεπτο !Άλλα δε θα σας πω, άμα θέτε πάτε να το βρείτε, άμα πάλι δε θέτε, εσείς θα χάσετε, μουά το απόλαυσα, το τοποθέτησα ήδη στη διάσημη βιβλιοθήκη μου ( μια επαναληψούλα επιβάλλεται) σύντομα και περιμένω το επόμενο της ( ελπίζω γρήγορα) διαφορετικά θα κάνω φασαρία και άμα τσαμπουκαλευτώ, γυαλίζει ο οφθαλμός μου και με τρώνε οι παλάμες μου να ρίξω μπούφλες, οπότε εκδόσεις Δυάς τρέμε λέμε !!! Αυτά και εις άλλα με υγεία καλά μου !!!!
By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου