Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Τι είναι έρωτας ζητάς να μάθεις -Θεώνη Μπριλή !

Καλέ μουά που ήμουν και δε το πήρα χαμπάρι ??? Τραβάνε κοτσίδες, σκίζουν στηθόδεσμους, χαρακώνουν φλέβες για πάρτη του κι' εγώ στη κοσμάρα μου ??? Εεεε ζαμέ χρυσά μου, είμαι στα ίχνη του ( διότι είναι και δυσεύρετο το ατιμούλικο) αλλά δε με παρατσουκλίζουν άδικα μις Μάρλπ, οσονούπω θα το έχω στα χεράκια μου και θα επιστρέψω δριμύτερη, με περισσότερες λεπτομέρειες !!! Μέχρι τότε πάρτε μυρωδίτσα μη μας πέσει και το αγέννητο !!!
By : Τίτι Βάντα

Την λένε Εύα Κονταξή, μόλις δεκαεννιά Αυγούστων, σπουδάζει στα ρομαντικά Ιωάννινα και η καταγωγή της είναι από τα μαγευτικά Σύβοτα. Αθεράπευτα ρομαντική και σε αναμονή του έρωτα…
Τον λένε Στέφανο Παπαδόπουλο, ετών τριάντα δύο, υψηλόβαθμο στέλεχος ναυτιλιακής. Ζει και εργάζεται στο σικ Λονδίνο, η καταγωγή του από Αθήνα. Ασυγχώρητα και αμαρτωλά ωραίος!
Συναντιούνται στον γάμο του Δημήτρη και της Χριστίνας, στα Σύβοτα. Σε μια στιγμή αλλάζουν όλα, εκείνη την στιγμή που συνάντησε ο ένας τον άλλον. Η Εύα τον ερωτεύτηκε αμετανόητα και ο Στέφανος, παρά την φιλία που τον ενώνει με τον αδελφό της, δεν κατάφερε να κρατηθεί μακριά της.
Δυο κόσμοι διαφορετικοί. Μεγαλωμένοι σε οικογένειες με διαφορετικά ερεθίσματα και πρότυπα. Η αθωότητα και η σαγήνη της, τον κάνουν να λοξοδρομήσει, ενώ παράλληλα την τραβά σε έναν δρόμο που ξημερώνει, άθελά τους, δυσκολίες και συγκρούσεις συμφερόντων.

 Μια ιστορία αγάπης και έρωτα, που οι νεράιδες καλούνται να αποδείξουν αν το καλό νικά πάντα το κακό… Αν τα όνειρα κοστίζουν και αν οι ελπίδες χάνονται… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου