Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Η Μπόρα- Αλκυόνη Παπαδάκη

Απονιά, φτώχεια, δυστυχία, πόνος και τα ψεύτικα προσωπεία που φοράμε, εμείς οι άνθρωποι !!! Τώρα θα μου πείτε, γιατί πρέπει να χαλάσουμε τη διάθεση μας, διαβάζοντας ένα τέτοιο στόρι. Ίσως (λέω τώρα) για να εκτιμήσουμε όσα μας δόθηκαν άκοπα και τα θεωρούμε δεδομένα από πάνω, ίσως πάλι για να ανακαλύψουμε , ακόμα μια φορά τι πραγματικά σημαίνει η λέξη Μάνα, ίσως πάλι για να θυμηθούμε τα καθημερινά ανθρώπινα συναισθήματα, τι χαρά που οφείλουμε ( αλλά δυστυχώς) επιδεικτικά αγνοούμε, να νιώθουμε, στα απλά πράγματα που τελικά έχουν και τη μεγαλύτερη αξία στη ζωή μας !!! Ναι ίσως είναι λίγο βαρύ για το στομάχι μας, συνηθισμένο στα γκουρμέ λάιτ πιάτα, που το έχουμε συνηθίσει, αλλά σίγουρα περιέχει πολλές και θρεπτικές θερμίδες, ωφέλιμες για τον οργανισμό μας , απαραίτητες μια φορά στις τόσες, για την αποτοξίνωση του οργανισμού  από την εύθραυστη σαπουνόφουσκα που μας περιβάλει, απομονώντας μας στη κοσμάρα μας  !!! Δοκιμάστε το, ίσως τα όσα περιέχει σας θυμίσουν κάτι απ' τις ιστορίες που ακούγατε μικρά παιδιά , να λένε οι γιαγιάδες σας και τις θεωρούσατε εξωπραγματικές κι αδιανόητες, ιστορίες που σας έλεγαν με σκοπό να σας τρομάξουν ή να σας συνετίσουν  ανάλογα τη περίσταση , παραμύθια βγαλμένα από τη τρομακτική φαντασία τους (???)  τι διαφορά υπάρχει να 'σαι μέσα στους ανθρώπους ή μέσα στα θερία. Και λέω πως με τα θερία, είναι καλύτερα. Στο κάτω κάτω, αυτά τα ξέρεις. Είναι θερία, λες. Και φυλάγεσαι. Τους ανθρώπους όμως ?????
By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου