Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Μη με Ξεχάσεις- Γιώτα Παπαδημακοπούλου !!!!

Τρυφερό, νοσταλγικό, χιουμοριστικό, συγκινητικό !!!!! Τι παθαίνεις όταν συνειδητοποιείς τα πραγματικά σου αισθήματα ??? Όταν νομίζεις ότι αγαπάς και "βλέπεις" κάποιον μόνο σαν φίλο ??? Όταν έχεις τη ψευδαίσθηση ότι έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου, αλλά διαθέτεις μία εβδομάδα μόνο ??? Θα σας πω αμέσως : παθαίνεις 1ο πατατράκ και 2ο σου 'ρχεται ο ουρανός σφοντύλι . Άντε τώρα να παλέψεις με αντίπαλο :  το ιδανικό μανάρι, κυριλέ και σπίτι με τζάκια σε κάθε δώμα !!!Να τον κοιτάς και να θέλεις να τον πνίξεις (και να μη φταίει κιόλας το παιδί) , να φταις εσύ και το ξεροκέφαλο σου, που τόσα χρόνια δεν ήξερες που πάν' τα τέσσερα σε θέματα καρδιάς, τίγκα στην ανασφάλεια και το ένα λάθος πίσω απ' το άλλο !!!! Για να σε δω τώρα ,χρυσό μου που έφτασε ο κόμπος στο χτένι, τι θα κάνεις ???? Θα εξακολουθείς να κάνεις τη πάπια ή θα ρισκάρεις κάνοντας στριπτίζ αποκαλύπτοντας τα εσώψυχα σου ??? Κι' εκείνη πως θα αντιδράσει ?? Θα εκτιμήσει το σόου ή θα προχωρήσει, ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω της  τρώγοντας λωτούς?? Σιγά μη σας το μαρτυρήσω καλά μου, είναι πολύ απολαυστικό να παρακολουθείς το αγόρι μας  στον αγώνα δρόμου, ο οποίος παρεμπιπτόντως επιθυμεί διακαώς να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο  !!!!!!!!
By : Τίτι Βάντα

3 σχόλια:

  1. Οοο... ευχαριστώ πολύ για το απολαυστικό κείμενο και για τα καλά σου λόγια! Το εκτιμώ και χαίρομαι που σου άρεσε, απ' ό,τι καταλαβαίνω! Να 'σαι καλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά κατάλβες :))) και το ότι ο κουμπάρος ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη ;) και προσπαθούσε με χιούμορ και συγκίνηση αρκετές φορές να καταφέρει να του "φάει" τη θέση , μου άρεσε τρελά !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Συγκινητικό βιβλίο!
    Απολαυστικό!
    Εξαιρετική συγγραφέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή