Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

"The Ghost and the Goth - Αταίριαστο Ζευγάρι" - Κέιντ Στέισι

Αλόνα: σνομπαρία, όμορφη, δημοφιλής στο σχολείο (έτσι νομίζει), φαρμακόγλωσσα και ψωνάρα απιστεύτου ! Γουίλ:απροσάρμοστος, σπασίκλας, ψυχάκιας ( λέμε τώρα), παράδειγμα προς αποφυγήν , δια τους νορμάλ συμμαθητές του! Μισεί ο ένας τον άλλον , αλλά δυστυχώς όταν το σχολικό θα κάνει χαλκομανία την ψηλομύτα μας, ο μόνος που μπορεί να τη δει , αφού το ταξιδάκι της για το υπερπέραν αναβλήθηκε επ' αόριστον για λόγους ( σιγά που θα σας πω), είναι ο σπαζοκλαμπάνιας μας, θα αναγκαστεί να ρίξει τα μούτρα της και να του ζητήσει βοήθεια. Το μπουκάκι , παρότι χαρακτηρίζετε εφηβική λογοτεχνία , διαβάζετε ανετότα και από τους αιώνιους έφηβους ( βλέπε αφεντομουτσούνα μου ), περιέχει άφθονο και πανέξυπνο χιούμορ, τρυφερότητα, σασπένς, αγωνία και ενδιαφέροντα μηνύματα , για τα λανθασμένα στερεότυπα-πρότυπα των νεαρών αγοροκόριτσων (ανάκατα) . Η ματαιοδοξία, αχαριστία, προκατάληψη, αναισθησία, οι λάθος προτεραιότητες στη ζωή κ.λ.π. θα πάψουν να έχουν σημασία πλέον , αυτό που τους καίει τώρα είναι να βρουν τον τρόπο να βαδίσει η φαρμακόγλωσσα μας το μονοπάτι που θα την οδηγήσει προς το λαμπερό φως και την αποφυγή της σκοτεινής απειλής, που την καταδιώκει ! Ανάλαφρο, διασκεδαστικό, αξίζει το χρόνο και τα Γιούρο μας !!!! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου