Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Τριαντάφυλλα του Ανέμου !!!!

Τους πήρε και τους σήκωσε αέρας δέκα μποφόρια και βάλε! Τόσο πολύ φυσούσε , σ' αυτή την ιστορία που για να πατήσουν τα ποδαράκια τους , ξαναμανά στο έδαφος , περάσανε πολλά μα πάραααα πολλά έτη ! Στο Φιόρε του Λεβάντε γίνεται προξενιό, την εποχή με τα κρινολίνα και τους Ποπολάρους, το υποψήφιο ζεύγος τσινάει αλλά ανάγκα και οι Θεοί πείθονται, η με το στανιό μέλλουσα νυφούλα έχει πονόδοντο για κάποιον άλλο και ο με το ζόρι θα την πάρεις γαμπρός, ταπί αλλά ψύχραιμος . Πέφτουν οι τζίφρες λοιπόν και από τα δύο σόγια , δίνουν τα χέρια και ξεκινάνε οι ετοιμασίες για το χαρμόσυνο γεγονός ( αν και προς το παρόν μόνο οι συμπέθεροι χαίρονται ), το ζευγάρι , τραβάτε με κι' ας κλαίω , με βαριά καρδιά θα ανταμωθεί, αλλά μετά θα ελαφρύνει η στενοχώρια τους , μη σκάτε για το προξενιό καλά μου, κάτι που ο γαμπρός είναι μπάνικος και καλοσυνάτος , κάτι που η νύφη είναι κουκλάρα και τις φυσάει τις Ενετικές λίρες, κάτι που μόλις θα ανταλλάξουν τσαχπίνικα βλεφαρίσματα , μια χαρά θα τους κάτσει προξενιό τελικά . Αλλά αγάπη δίχως βάσανα δεν έχει νοστιμάδα, χώρια που θα τα βασκάνουν τα παιδιά, οι κακορίζικοι, ζηλιάρηδες συγγενείς, μέχρι και φονικό θα γίνει για να τους χαλάσουν το μήνα του μέλιτος τς.....τς....τς....εντάξει δε σ' άρεσε το μενού στο γαμήλιο τραπέζι, ήταν ανάγκη βρε χρυσό μου να το πάρεις τόσο βαριά ??? Τι να πεις άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου , άντε μετά από τέτοια κατάληξη να έχει όρεξη για τρελίτσες το ζεύγος μας και οι συμπέθεροι για κοινωνικές επαφές, μπίλιες θα γίνουν ! Στην Αθήνα του νέφους, του κυκλοφοριακού χάους, των μνημονίων και των συχνών επισκέψεων (που να μη σώνουν ) να πατάνε τα ποδάρια τους, των Τροϊκανών ( εισβολή απ' τον Άρη) μου θυμίζει καλέ αυτό, έχουμε μια κοπελιά με πλούσιο μπαμπάκα, ο οποίος το έχει κάνει το κουμάντο του για το κοριτσάκι του και με το παραπάνω ( άσχετο που η θυγατέρα του έναν προικοθηρομαγνήτη τον έχει ) και ένα μπάνικο ξανά παλικάρι , που το κισμέτ (???) θα τα φέρει έτσι και εντελώς τυχαία (??????) θα συναντηθούν. Αλλά βρε παιδί μου, ένα περίεργο πράγμα συμβαίνει , κάθε φορά που κάνουν γόυτσου-γούτσου, αυτό που λένε στους δύο τρίτος δε χωρεί, ε λοιπόν εδώ χωράει και τέταρτος , αλήθεια σας λέω , τώρα γιατί γίνεται αυτό, τι να σας πω ? Φταίει ο αέρας ο μποφοριασμένος , που έτσι και σε πάρει  δε σε αφήνει ? Φταίει που πολύ παλιά , το άλλο ζευγάρι μας δεν χάρηκε το μήνα του μέλιτος ? Φταίει ο έρωτας για ότι συμβαίνει ??? Δε σας λέω , μαντέψτε !!!!!!!!! By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου