Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει !

Λοιπόν προμηθευτείτε χαρτομάντιλα, σοκολατάκια για να γλυκάνετε τις αράδες και μη σκιαχτείτε από αυτά που σας λέω , αξίζει το κόπο να να φυσήξετε τη μυτούλα σας και τις 250 κάμψεις για να κάψετε τις θερμίδες άφτερ ! Η κοπελιά μας εδώ είναι λιγουλάκι σιτεμένη, όχι πολύ καλέ  στα δεύτερα άντα και κάτι ψιλά, έχει ένα βλαστάρι απαλλαγμένο από στρατιωτική θητεία κ.τ.λ. ο πρώην είναι ανάμνηση παλιά , η μαμά της και ο μπαμπάς της έχουν κάνει τα κουμάντα τους να μη λείψει νάδα στη κορούλα τους, όλα καλά μπάτ η κοπελιά μας ψιλοβαριέται βρε παιδί μου, όλο τα ίδια και τα ίδια, μια μονοτονία όσο να πες την έχει στη ζωή της ! Έτσι αποφασίζει να πάρει λαπιτόπιον, τι στο καλό πιο έξυπνες είναι οι φίλες της που παίζουν παιχνίδια και κάνουν σέρφινγκ όλη την ώρα ? Κι' εκεί που σερφάρει χαλαρά, ξάφνου μέγα κύμα της σκάει κατευθείαν στο δόξα πατρί . Αμάν τη κατραπακιά ήταν αυτή, με νέο, ωραίο, πολύ μπάνικο μαναράκι . Αρχίζουν λοιπόν το κους-κους και πες ο ένας πες η άλλη, αναπτύχθηκε αίσθημα μεγάλο, οπότε τα βάλανε κάτω και είπανε, εδώ είμαστε δε πα να λέει η άτιμη κοινωνία ότι θέλει, εμείς θα προχωράμε μαζί κι' όπου μας βγάλει ! Έλα μου όμως μου τα βασκάνανε, πανάθεμα τους οι κακορίζικοι και πάνω στα καλύτερα συμβαίνει καρ-accident θανατηφόρο ! Νομίζετε ότι εδώ τελειώνει η ιστορία τους ? Λάθος, τώρα αρχίζουν όλα , όπως τον Έρωτα και την Ψυχή δεν κατόρθωσε να τους χωρίσει ούτε ο Χάρος έτσι θα γίνει κι' εδώ, μπικόουζ σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου