Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Νηστικό αρκούδι !

Φανταστείτε στο μακρινό (?) μέλλον να έχει κόψει λόρδα το 99% της ανθρωπότης, όσοι βέβαια έχουν απομείνει άφτερ από φύζικ καταστρόφ και ότι δε ξέκανε η μητέρα φύση το αποτελειώνει ο άνθρωπος , ω τι πρωτότυπο, παίζοντας μπάμ μπούμ το αγαπημένο παιχνίδι του στρατηγικής ανα τους αιώνες !Εξυπακούεται ότι νηστικό αρκούδι, όχι μόνο δε χορεύει, αγριεύει και το μάτι του και τα κάνει όλα λίμπα, οπότε του περνάς αλυσίδα, το βάζεις σε ένα μεγάλο κλουβί κι έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο ! Ελα μου όμως που όταν σε θερίζει η νηστικομάρα δε σε κρατάει τίποτις κι όταν βλέπεις ολίγους και εκλεκτούς να τρώνε να πίνουν ασύστολα, ορμάς πάει και τελείωσε !Για να σε τιμωρήσουν λοιπόν , που δεν εκ τίμησες το παντεσπάνι που σου πετούσαν και το πάθημα να σου γίνει μάθημα, μια φορά το έτος  πρέπει να αποδίδεις φόρο τιμής , προσφέροντας 24 αγοροκόριτσα (ανάκατα) , θυσία στο αιμοβόρο , βολεμένο , χορτασμένο φιλοθεάμων κοινό, εμένα δε μου το βγάζετε απ' το μυαλό ότι αυτός που είχε τη φαιανη ιδέα ήταν φαν της μυθολογίας μας και είχε φάει κόλλημα με τον Μίνωα! Από τα 24 λοιπόν αγοροκόριτσα , που θα συμμετέχουν στο σόου, μόνο ένα επιτρέπει ο κανονισμός να γυρίσει στο τσαρδί του, φορτωμένο με καλούδια, εξασφαλίζοντας τον άρτον τον επιούσιον ισοβίως . Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να στείλει τους υπόλοιπους 23 για ραδίκια, όχι να τα μαζέψουν , να τα κοιτούν ανάποδα ! Στο συγκεκριμένο σόου , θα κλέψει την παράσταση μια ζόρικη , αποφασισμένη για όλα κοπελιά, που δε σηκώνει μύγα στη σφεντόνα της, μπούμερανγκ θα γυρίσει η υπερπαραγωγή στους συντελεστές - χορηγούς της και θα γίνει του Κουτρούλη ο γάμος ! Ξέχασα να σας πω, ότι μπορεί από ζαρζαβατικά, εκτροφή ζώων κ.τ.λ. να πάσχουν δραματικά, από τεχνολογία όμως σκίζουν, τρομάρα τους ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου