Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Νυχτεριδάκια !

Λοιπόν ξεχάστε ότι γνωρίζατε μέχρι τώρα για τα αφρατοροδοκόκκινα μαγουλοαγγελάκια ! Σ' ατή την ιστορία , δεν έχουν καμία σχέση με τα γλυκούλια αθώα πλασματάκια , τουναντίον είναι μοχθηρά, ζηλιάρικα και εκδικητικά ! Άλλα τους είπε ο επουράνιος Πατέρας τους να κάνουν κι' άλλα κατάλαβαν αυτά ! Ότι τα συμφέρει τα μπαγάσικα εννόησαν και κατέβηκαν τόσους ορόφους , για να μας κάνουν τη ζωή πατίνι !Όσα απωθημένα συσσώρευαν χιλιάδες έτη είπαν να τα βγάλουν με τη μια στη πλάτη μας τα κομπλεξικά βλαμένα. Αφού τα κάνανε γης Μαδιάμ στο πέρασμα τους, άνοιξαν κάτι εργοστάσια παραγωγής περίεργων προϊόντων , πειραματίζονται σε κάτι εργαστήρια της κακιάς ώρας , όχι με ινδικά χοιρίδια, περνάνε ζάχαρη αυτά κι' εμείς άνοιξε πέτρα να κρυφτώ . Υπάρχει όμως ένα ασκεπή αγγελουδάκι να το πιεις στο ποτήρι, που τα νυχτεριδάκια το κάνανε φύλλο και φτερό τα ζηλιάρικα, θα το λυπηθεί και θα το βοηθήσει ένα κοριτσάκι έφηβο το οποίο ψάχνει να βρει τη μικρή του αδελφούλα, που την έχουν πάει στα περίεργα εργαστήρια τους και θέλει να τη βγάλει από εκεί στη ζούλα. Έχουν να περάσουν πολλές στενοχώριες και βάσανα , από τη μια τα νυχτεριδάκια κι' απ' την άλλη οι ολίγοι άνθρωποι που παίζουν κρυφτό με τα μαυρόφτερα τερατάκια , θα τους ταλαιπωρήσουν πολύ ! Μουά μου άρεσε πολύ και περιμένω να δω τι θα γίνει όταν τα πάρει χαμπάρι ο Πατέρας τους και τα βάλει τιμωρία ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου