Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Δε θα το πω πουθενά !!!

Τελικά τα θέλω και τα παθαίνω, διότι έχω τη τάση πολλές φορές να το παίζω ξερόλας και να τη λέω στο ένστικτό μου , όταν με προειδοποιεί !Αμέριμνη κόβω τις βόλτες μου στους διαδρόμους του γνωστού μεγαλοκαταστήματος του Συντάγματος και το μάτι μου πέφτει σε τίτλο με τη λεζάντα : Κρατάτε στα χέρια σας ένα μεγάλο μυστικό. Όπα , εδώ είμαστε λαλώ, μυστικό ? Νομίζεις αγαπητή λεζάντα, επειδή μόλις το εξομολογηθείς στη χάρη μου , θα το παίξουν στο βραδινό δελτίο του Σταρ ( το παλιό) όχι το καινούργιο που σοβάρεψε ξαφνικά ! Ψοφάω για ψιθυρομουρμούρα, άσε που πήρε ο οφθαλμός μου στο οπισθόφυλλο τις μαγικές λέξεις : θαυματουργή δύναμη,το πόθησαν,το έκλεψαν,προαιώνιο Μυστικό που το μαρτυρούσαν σε κλίκες επιλεκτικά, εφευρέτες, επιχειρηματίες, στοχαστές, καλλιτέχνες κ.λπ. Αμ' έτσι πουλάκι μου γίνατε φέημους και ματσό ? Τώρα θα δείτε, μισό να το ανακαλύψω μούα και θα φάτε τη σκόνη μου ! Και ξεκινάω να βρω τον μαγικό τρόπο που θα με κάνει πλούσια, ωραία, μοιραία , ακαταμάχητη , ευτυχισμένη και αισιόδοξη , ώστε να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο ! Αμ' δε σας λέω τι τράβηξα μέχρι να φτάσω στο τέρμα και ακολούθησα τις οδηγίες χρήσης όπως ακριβώς αναγράφονταν στις σελίδες ! Δε ξέρω πόσοι το γνωρίζεται αυτό το μυστικό ή αν σας βοήθησε τελικά, μουά εξακολουθώ να έχω παραπανίσια κιλά, να είμαι ταπί και ψύχραιμη, να μη πηγαίνω για σκι, να μη μπορώ να κάνω ότι μ' αρέσει, να μη με κυνηγάνε στο δρόμο για αυτόγραφα και υποτίθεται είναι τόσο απλό, αρκεί να μη στέλνεις στο σύμπαν αρνητική ενέργεια, επειδή θα στη γυρίσει πίσω με τα τις παλάμες τεντωμένες και τα δάχτυλα ορθάνοιχτα !Τώρα αν κάποιος από σας έλαβε κάτι διαφορετικό, παρακαλώ ενημερώστε με , θα μείνει μεταξύ μας χε....χε...χε.....!!! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου