Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Α Α με λένε Βάντα και είμαι ...... ! !!!!

Το ομολογώ ανήκω στους Α Α , " αχαρακτήριστοι αναγνώστες" !  Εθισμένη σε όλα τα είδη βιβλίων, αρκεί να βρεθώ στο σωστό μέρος τη σωστή ώρα , αν και τώρα τελευταία , προτιμώ να διαθέτω το χρόνο μου σε λάιτ καταστάσεις, πάμε που πάμε κατά διαόλου μη φορτωνόμαστε και με έξτρα βάρος , θα πιάσουμε πάτο στο πι και φι ! Διαθέτω όμως αρκετή οπισθιοφαρδία και εκεί που χαζεύω στο γνωστό μεγάλο κατάστημα του Συντάγματος με τα πολλά ράφια, ντάλα καλοκαίρι, να σκάει ο τζίτζικας ,ο οφθαλμός μου πέφτει σε τίτλο δροσιστικό :" Παγωμένες σκιές" , ώπααα......... εδώ είμαστε αναφωνώ , δε μπορεί είναι σημαδιακό, δροσιστικό άνευ θερμίδων , ωφέλιμη ενυδάτωση εγκεφαλικών κυττάρων ! Και φυσικά το πήρα , αν και με ξένισε αρκετά το εξώφυλλο με ιντριγκάρισε όμως το οπισθόφυλλο. Και ξεκινώντας την ανάγνωση φούντωσα , θύμωσα , καταράστηκα. Κατάρα στους μικρόψυχους ζηλιάρηδες απαίδευτους, κατάρα σ' αυτούς που χειραγωγούν τις μάζες , που τσαλαπατούν την αξιοπρέπεια της ανθρώπινης ψυχής, που ξεγυμνώνουν κι' αποδεκατίζουν τα πάντα στο πέρασμα τους ! Η κατάρα μου να δέρνει τη σκιά σας ρέ , αλλά ότι κι αν κάνετε, υπάρχει κάτι που δε μπορείτε να λιώσετε με τις βρωμερές σόλες σας , υπάρχει η ανεξάντλητη ψυχική δύναμη της επιβίωσης , της ελπίδας , η μικρή ηλιαχτίδα που περνάει μέσα απ' τα πυκνά μαύρα σύννεφα, υπάρχει η Αγάπη !Δυστυχώς η ιστορία ανακυκλώνεται διαρκώς , ευτυχώς πλέον ξέρουμε, ξυπνήσαμε και σιγά σιγά συνέρχονται όλο και περισσότεροι απ τη χειμερία νάρκη τους ! Αι στο καλό νευροτσαταλιάστικα πάλι ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου