Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Έλα να πάμε στο νησί (χωρίς τη μάδερ σου ) εγώ κι' εσύ !

Λοιπόν σ' αυτό το νησί, σίγουρα δε θέλεις να πας διακοπές ! Και δεν αναφέρομαι στο κούτσικο νησάκι βόρεια της Ελούντα, το οποίο σε στέλνανε με το ζόρι, πολλά χρόνια πριν διότι σε σιχαίνονταν και δε θέλανε να σε ακουμπήσουν με τίποτις! Γι΄αυτό μας τα μαρτύρησε η Βικτόρια και μας τα έδειξε ένα μεγάλο κανάλι!Μιλάω για ένα άλλο τροπικό νησάκι, στη μέση του πουθενά και μαρτυριάρα αυτή τη φορά είναι η Αμερικανίδα Ελληνικής καταγωγής, απ' τον παππού της περικαλώ, η οποία τα καλαμάριασε και τα έδωκε στον εκδότη με τα μικρά γεμιστά τσοκολάτ μπισκοτάκια !Μπερδευτήκατε ??? Μισό να τα κάνω λιανά. Γουέλ , είναι μια καθηγήτρια όμορφη, τριαντάρα, ένα ανήλικο παλικάρι που έχει αναρρώσει πρόσφατα, από την αρρώστια που μακάρι να ήταν μόνο ζώδιο, η μαμά του και ο μπαμπάς του έχουν πάει να ξεσκονίσουν το εξοχικό και προσλαμβάνουν την καθηγήτρια να κάνει μαθήματα στο κανακάρη τους, μη μείνει μετεξεταστέος ! Τους έχουν αφήσει λεφτά να πάρουν το αεροπλάνο και μόλις τελειώσουν τη φασίνα και το σπίτι αστράφτει, τότε να τους επισκεφτούν ! Μπαίνουν λοιπόν στο αεροπλάνο, μικρό είναι μη φανταστείτε κανένα τζετ, ο πιλότος όμως κάνει ανθυγιεινή διατροφή και εκεί που ίπτανται ωραία και καλά, ξαφνικά η καρδιά του τον προσβάλει. Κουτσά στραβά , πλάτσα πλούτσα, βγαίνουν στο νησάκι που σας έλεγα ! Το θέμα είναι τι θα κάνουν εκεί, διότι σπίτια γιοκ , εστιατόρια γιοκ , καφετέριες γιοκ , γενικά γιοκ πολιτισμός, οπότε πως θα καταφέρουν να επιβιώσουν ? Πάντως θα έρθουν κοντά, πολύ κοντά, ψείρες θα πιάσουν στο τέλος! Άλλα δε σας λέω ,θα μου βγει το όνομα έτσι όπως το πάμε ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου