Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Κύριε Γκρέι ομιλείτε Ελληνικά ?

Έχουμε κι' εμείς αγάπη μου Έλληνα μίστερ Γκρέι ! Αμ'τι νομίζατε ότι μόνο η Βρετανίδα είχε έμπνευση ? Όχι καλά μου, εξίσου υπέροχος είναι και ο δικός μας ο Γκρέι ,από την ντόπια συγγραφέα που το όνομα της μοσχοβολάει κρινάκια και τον εκδότη που εξορκίζει το κακό! Πρώην μισθοφόρος ,φυγάς για ένα έγκλημα που δεν διέπραξε, σημαδεμένος το γλυκό μου στη ψυχή και στο σώμα (και τι σώμα ουάου), επιστρέφει αποφασισμένος να κάνει τζερτζελέ μεγάλο , μέχρι να βγάλει το πανί από τους οφθαλμούς της η κυρία που στο ένα της χέρι κρατάει ζυγό, και στο άλλο ξίφος και να του χαμογελάσει με νόημα ! Για να γίνουν όμως τα πράγματα όπως πρέπει με τάξη και ηθική, θα αναγκαστεί να πληγώσει την κοπελιά, που δεν φταίει η καημενούλα σε τίποτις, άσε που μικρή έτρωγε πολλούς λωτούς και τώρα έχει τη μνήμη χρυσόψαρου !Μόλις της έρθει όμως η πετριά, απ' το μικρό ξανθούλικο φτερωτό αγοράκι , κούτσου-κούτσου όλο και μερικά φλασάκια θα ανάβοσβήνουν ξαφνικά !Θα γίνει σας λέω μεγάλο νταβατούρι, διότι κάποιοι δε θέλουν να γίνει ριζική ανακαίνιση και να μετακομίσουν στο μεγάλο κτίριο, που στα παράθυρα του έχει πολλά κάγκελα ! Μουά πολύ το χάρηκα τελικά όλο αυτό το πέρα δώθε,χώρια που ο μισθοφόρος, μπήκε στη λίστα μου με τους υποψήφιους (λέμε τώρα) δεσμούς μου !       By: Τίτι Βάντα

2 σχόλια:

  1. Η πιο απολαυστική παρουσίαση βιβλίου μου που διάβασα ποτέ! Μερσί πολύ, για να κλέψω και λίγο απ' την τσαχπινιά του γλωσσικού ύφους σας που πολύ μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πορφαβόρ , μας αρέσετε εξίσου και Μ' άλλα λόγια σας ζετέμ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή