Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Από την πόλη έρχομαι !

Μη δω Σκωτσέτζο , δεν κρατιέμαι με τίποτις ! Άσε που απ' όταν μου ψιθύρισαν ότι κάτω απ' τη καρό φουστίτσα, αερίζουν καλά το χώρο να ψοφήσουν τα ακάρια, κατά διαβολική σύμπτωση, όλο και κάτι θα μου πέσει , κοψομεσιάζομαι μουά να σκύψω να το πιάσω κι ο οφθαλμός μου τριπλασιάζεται απ' τη θέα ! Στο στόρι μας τώρα, λοιπόν η κοπελιά μας αδερφή του ελέους , στεφανωμένη με δόξα και τιμή , πολύ την κούρασε όλο αυτό το μπάμ-μπούμ του δεύτερου γύρου και μόλις τελείωσε για τα καλά, πήρε το στεφάνι της και πήγαν να χαλαρώσουν κάνοντας σκωτσέζικα ντουζ, διότι της είπαν πόσο συσφίγγει το δέρμα ! Είπε να κάνει και ολίγη πεζοπορία στο καθαρό αέρα να ροδοκκινήσει και το μαγουλάκι, μιας και ξέχασε το ρούζ στο σπίτι. Κουράστηκε όμως κάποια στιγμή κι' έγειρε να ξαποστάσει σε κάτι λίθους που κάνανε κύκλο μόνοι τους! Τι το 'θελε η έρημη ?Της ήρθε μια ζαλάδα , ασπιρίνη δεν είχε μαζί της και μέχρι να έρθει στα ίσα της το κακό είχε γίνει ! Για αλλού ξεκίνησε κι' αλλού η ζωή την πήγε, βρέθηκε που λέτε έτη πίσω στο χρόνο, τότε που οι φατρίες βαβουρίζανε συνέχεια η μία με την άλλη, που οι Άγγλοι αμέτι μου χαμέτι μου θέλανε να παίζουν στρατέγκο, καίγανε τις μάγισσες όταν τους τελειώνανε τα ξύλα, χειρότερο μέρος για διακοπές δε θα μπορούσε να βρει και δε την έφτανε αυτό, έχασε το δρόμο και δε ξέρει πως να γυρίσει στο μοτέλ! Στην ατυχία της όμως δε μπορώ να πω ,θα σταθεί τυχερή (άμα σε θέλει) θα γνωρίσει ένα Σκωτσέζο , μαμά μου !!! Καλό παιδί, άξιο παλικάρι και μανάρι (σιγά την ατυχία) μακάρι να την είχα κι' εγώ ! Άλλα δε θα σας πω, θα το δούμε λένε και σε σίριαλ αμήν και πότε, πάω να κάνω ένα σκωτσέζικο ντουζ και να αναμένω !!!!!!! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου