Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Χαλκοκασσίτερος Αναβάτης !


Λένινγκραντ 1941 στη πόλη που μερικά έτη πριν ήταν του Πέτρου, Β΄Παγκόσμιο μπάμ μπούμ , πείνα, εξαθλίωση, χάρος να βγαίνει παγανιά εικοσιτετράωρη βάρδια , μια κορασίδα θα φάει πετριά κατακούτελα από ένα λεβέντη -μανάρι , ένστολο παίχτη των ερυθρό αξιωματικών, τον οποίο η μαμά του και ο μπαμπάς του τον είχαν φέρει με το ζόρι για διακοπές, από την άλλη άκρη της γης και μετά τους τελειώσαν τα λεφτά και δεν μπορούσαν να επιστρέψουν πίσω στο τόπο τους και δε φτάνει αυτό, όταν παραπονέθηκαν για το σέρβις διότι αλλιώς τους τα έλεγε το ταξιδιωτικό πρακτορείο, βρήκαν και τον μπελά τους από πάνω. Γι' αυτό και ο αξιωματικός δε το λέει πουθενά κι' άλλαξε τα ρούχα του και τα 'βαλε αλλιώς, η κορασίδα ζει με το σόι της σε καμαρούλα μια σταλιά δύο επί δύο, θα τα μπερδεγουέι τα πράγματα πολύ, αλλά θα προσπαθήσουν να τα φέρουν βόλτα !Έρωτα που νικάς σε όλες τις μάχες, έλα δώσε μια παλάμη στο ζευγαράκι μας , διότι θα τα βρουν πολύ σκούρα , οι οχτροί τους είναι πολλοί και ανελέητοι ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου