Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Ονειροκρίτης : Αν δεις στον ύπνο σου μαχαίρι, είναι καλό ???

Αθάνατος πολεμιστής, μελαγχολικό διαπεραστικό βλέμμα ,σκοτεινός, μυστηριώδης, δυο μέτρα κορμί θανατηφόρο, το απόλυτο αρσενικό , η φαντασίωση κάθε γυναίκας !Να το κοιτάς το άτιμο και να λιώνεις σαν τη γρανίτα ντάλα καλοκαίρι, θα του τάξουν άφθονο μπερντέ αν βγάλει απ' τη μέση (όχι του δρόμου) μια κοπελιά επειδή είναι τάχα μου η μιγάδα κόρη( η οποία διαθέτει το κληρονομικό χάρισμα χαρτορίχτρας), κακού της αριστοκρατίας με σκήπτρο και κορώνα παρακαλώ ! Την εντολή για το ξεπάστρεμα της δήθεν επικίνδυνης για την ασφάλεια των μυστικών - σκοτεινών-φωτεινών- μεταφυσικών δυνάμεων , όμορφης νεαράς μας θα δώσει μια κακούργα υποκρίτρια ψεύτρα, Βασίλισσα του σέξι μισθοφόρου μας και των φίλων του κουκλάκια ζωγραφιστά κι' αυτά ! Αλλά λογαριάζουν χωρίς τον μικρό φτερωτό σκανταλιάρη πιτσιρικά, που με μια σαϊτιά του λαβώνει και το σκληρότερο μαρμάρινο στήθος ! Κι εκεί που πειμένουμε να φρικάρουμε από την άδικη αιματοχυσία, θα πάθουμε έρωτα, πάθος, αγωνία, πανικό , σύγχυση ! Τόση τεστοστερόνη πως να την αντέξουμε οι δόλιες ? Τι να πρωτοπώ η φαμ φατάλ για τη ιστορία τούτη ? Για τους άλλους αθάνατους τος κακούς, τη Βασίλισσα που θέλει να γίνει Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη, για το καταδικασμένο-ανέφικτο λαβ στόρι του ζευγαριού μας,για το τίνος είναι το παιδί γυναίκα τελικά και γιατί πετάγεται στον ύπνο του συνέχεια ( το χάρισμα που λέγαμε ), για τις μελισσούλες που θα τσιμπήσουν τη παρέα του μαναριού μας , αν θα αυξηθεί ο λογαριασμός τους στην τράπεζα της Ελβετίας στο τέλος???? Άτιμη Ελίζαμπεθ, θέλουμε να συνεχίσεις, απαιτούμε τις ιστορίες των υπόλοιπων Αθανάτων, διαφορετικά θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα ! Έχετε το νου σας, ίσως κάποια στιγμή το δείτε να πηγαινοέρχεται στους Ελληνικούς διαδρόμους , ανάμεσα στα φορτωμένα ράφια με τις ταμπελίτσες στη κατηγορία : Ερωτική-ρομαντική τέχνη του λόγου ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου