Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ψώνιο και Παραπληροφόρηση !!!!!!!

Είναι η ιστορία της πασίγνωστης κοντυλοφόρας , που η χώρα της φημίζεται για τη κατανάλωση τέιον, ανά κεφαλή , τη βασίλισσα με τα παιδιά, τις νύφες και τα εγγόνια , που της ανεβάζουν τη πίεση συχνά και τη μουχλιασμένη πρωτεύουσα ! Αυτή τη φορά όμως , την αφηγείται με το δικό του ,εντελώς "πειραγμένο" τρόπο, το αγόρι απ' το Αμέρικα ! Το κλασσικό , πολυαγαπημένο, χιλιοδιαβασμένο : Περηφάνια και Προκατάληψη ! Στη δική του παράδοξη εκδοχή τα πράγματα έχουν ως εξής : πανούκλα τύπου μίστερι, έχει πλήξει το χωριό της δεσποσύνης Μπένετ με αποτέλεσμα να σηκωθούν οι ακατονόμαστοι , που μέχρι πρόσφατα κοιτούσαν τα ραδίκια ανάποδα , ειρηνικά και μακάρια, η πείνα να τους θολώνει το μάτι και όρεξη να φάνε όχι ένα βόδι στη καθισιά τους, αλλά ολάκερο το χωριό . Γι' αυτό θα αναγκαστεί να ξεσφίξει το κορσέ της, μαζί με τις υπόλοιπες δεσποσύνες Μπένετ, διότι τις δυσκολεύει στα ακροβατικά !Και δε τη φτάνει που στα καλά καθούμενα , κάνει καριέρα στο τσίρκο θα έρθει στο χωριουδάκι τους και ο πολύς κύριος Ντάρσυ , μεγάλη ψωνάρα , μύτη ανασηκωμένη πάνω απ' τα φρύδια, υφάκι εκατό καρδιναλίων , δε πατάει στις μπότες ιππασίας του μιλάμε το άτομο ! Θα αναγκαστούν να συνεργαστούν, αν δε θέλουν να γίνουν το κυρίως πιάτο της ημέρας ( που δε θέλουν) και να παραβλέψουν το γεγονός , της ψωνάρας του ενός και την έλλειψη πληροφόρησης της άλλης ! Όταν αντίκρισα το συγκεκριμένο βιβλίο, ομολογώ ότι στράβωσα τη μούρη με κλίση προς τα κάτω, σκέφτηκα ότι θα μου χαλάσει την εικόνα που έχω στο μυαλό για το πολυαγαπημένο κλάσικ λαβ στόρι, που έχει αφήσει εποχή, κάτι με έσπρωξε προς το ράφι δισταχτικά ,(το αλάνθαστο ένστικτο μου προφανώς) έκανε πάλι τα δικά του,το πήρα με την ελπίδα να μη κλαίω άφτερ το χρόνο και τα γιούρο μου και η αλήθεια είναι ότι δεν δάκρυσα ούτε μια φορά, αντίθετα γελούσα τόσο πολύ , που δεν έμεινε ακαθάριστο αβγό σε όλο το οικοδομικό τετράγωνο της γειτονιάς μου ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου