Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Η Προφήτισσα !!

Ιστορίες που με πάνε μπρος πίσω στο χρόνο, είναι η αδυναμία μου, αν το στόρι έχει και τα συστατικά ( τα κανελί με τις βούλες) που προτιμώ, συν το γεγονός του ολίγου μεταφυσικού ,πάει και τελείωσε πέφτω με τα μούτρα ! Στο παρελθόν θα συναντήσουμε δύο κοπελιές, η μία θυγατέρα της φύσης, όμορφη σα νεράιδα με το χάρισμα της συνονόματης της απ' τη μυθολογία μας , να λέει διάφορα και σημασία κανείς να μη δίνει , η άλλη κοπελιά μας έχει μια κακιά στρίγγλα μητριά που πολύ την παιδεύει. Η μοίρα θα τα φέρει έτσι που οι κοπελιές μας θα συναντηθούν , θα γίνουν κολλητές και θα περάσουν στη διάρκεια τις φιλίας τους , η οποία θα αντέξει μέχρι το τέλος της ζωής τους, βάσανα και τραγικά γεγονότα τι να σας λέω τώρα ! Στο μέλλον έχουμε να κάνουμε με ένα λαλημένο δολοφόνο, μια κοπελιά που κατηγορείτε για τους φόνους, ένα δημοσιογράφο - κουκλί ζωγραφιστό , που προσπαθεί να αποδείξει την αθωότητα της κοπελιάς μας , διότι μόλις την αντίκρυσε του ήρθε ζαλάδα παρέα με ταχυπαλμίες , παλάμες ιδρωμένες , πεταλουδίτσες να φτερουγίζουν στο στομάχι του ! Στην ιστορία μας μπλέκονται κόσμος και κοσμάκης, μπερδεμένο κουβάρι η υπόθεση και άντε να βρεις την άκρη του ! Όλα όμως έχουν να κάνουν με κάτι που είχε συμβεί στο παρελθόν , τότε που οι Έλληνες είχαν κατσικωμένους πάνω στη πλάτη τους Αλή και τρισαλί Πασάδες ! Αγάλι -αγάλι το νήμα του κουβαριού θα αρχίσει να ξεμπερδεύεται και τότε τους περιμένουν μεγάλες εκπλήξεις , οι περισσότερες δυσάρεστες , άλλα δε σας λέω να τα ανακαλύψετε μόνοι σας, όλα από μένα τα περιμένετε ?? By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου