Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Γυαλίζει το μάτι τους !!!!!!

Επιστροφή, στο γνωστό βιβλιοπωλείο και όχι μόνο του Συντάγματος, έχω αποκτήσει πλέον, τα δύο μπούκ της μορμόνας συγγραφέως και περιμένω, τα νέξτ της με τα μυαλά στα κιγκλιδώματα, ψάχνω... ψάχνω.... σιάχνω και κάποια , που κατά λάθος εξεπίτηδες, οι αγενείς πελάτες του, έχουν βάλει σε λάθος στάντ και όπως οσμίζομαι τον αέρα, με τη μύτη Πινόκου- λαγωνικού , που διαθέτω , ξαφνικά τα βλέφαρα μου πεταρίζουν τσαχπίνικα ! Ουί ,έχω εντοπίσει τζάκ-πότ στο πρώτο ράφι δεξιά, κάτω από τον τίτλο φαντάστικ τέχνη του λόγου ! Μη με γελάνε τα ματάκια μου ? μη τάχατες άι ντρίμ ορθή και άυπνη ? Νό ! Νό ! Είναι δικό της όντως το μπουκάκι, η ντίαρ Στεφανί μου, Ω, νό του Μονακό η άλλη της Αριζόνας ! Τσάκα-τσάκα το αρπάζω, τσάκα-τσάκα το πλερώνω, τσάκα-τσάκα πολυθρονιάζομαι και ξεκινώ ! Στην αρχή της ιστορίας, οφείλω να ομολογήσω , σαν φτωχό πλην τίμιο γκέρλ που είμαι , χασμουρήθηκα κάνα δυο φορές , ίσως τρεις , δε το καλοθυμάμαι, μέχρι να φτάσω στη σελίδα εκατοφεύγα ! Άφτερ , δεν ματακούνησα τσίνορο , μόνο διάβαζα....διάβαζα.....διάβαζα.....άσχετο που το πρωί , χρειάστηκα μισό κιλό πατάτες , έξι φιλετάκια νουά μόσχο σιτευτό και ένα λίτρο χαμομήλι, να ξεφουσκώσω τις σακούλεν κάτω απ' το μάτι μου ! Το στόρι , μπερδεγουέι και ρομαντικό, είχε τους κακούς (λέμε τώρα) είχε τους καλούς, (άσχημους δεν συνάντησα πουθενά) , είχε σασπένς μπόλικο, είχε ένα ψιλοτρίγωνο να το πώ ? Ψιλοτετράγωνο να το πω ? Είχε μένι στοιχεία τέλος πάντων, απ' αυτά που μ' αρέσουν τα κανελιά με τη βούλα ! Το ότι έχει να κάνει με όξω από δώ πλάσματα , μη σας απασχολήσει νάδα, ξεχάστε ότι έχετε δει, διαβάσει ή ακούσει για εξωγήινους , καμία σχέση  !Το κάνανε και ταινία , μπάτ τούτη είναι μια άλλη ιστορία, πικραμένη, θα σας την πω κάποια στιγμή , νότ νάου ! Το σώμα, θρονιάστηκε για τα καλά στο ράφι της περίφημης βιβλιοθήκης μου και εκεί θα παραμείνει φορ έβερ!!!
  Βy : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου