Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Παραξενιές !!!!!!!!

Είναι κάποια μπουκάκια, που δε τα πιάνει το μάτι σου, τσέπης τα γνώρισα αν και όταν δοκίμασα να βάλω ένα μέσα σε μία δε χωρούσε, δε ξέρω γιατί τα λένε έτσι, αυτό που ξέρω να πω με σιγουριά είναι ότι τους πάει γάντι το γνωστό : μικρός στον οφθαλμό μεγάλος στη κλίνη ή το : τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια καθώς και η ομορφιά δεν πάει απαραίτητα με τις διαστάσεις. Στα συγκεκριμένα μπουκάκια έχω ανακαλύψει, ιστορίες που με άφησαν άλαλη , ιστορίες αγάπης, ιστορίες χαρούμενες, δραματικές, μυστηρίου, πάθους, αγωνίας, τρόμου , όρεξη να υπάρχει και έχει απ' όλα το πανέρι ! Η συγκεκριμένη είναι από τον αλλοδαπό αγαπημένο μου (μη πάει το μυαλό σας στο πονηρό ) πλατωνικός κεραυνοβόλος έρως μας συνδέει από τη πρώτη ματιά που έριξα στη πένα του ! Το στόρι που μου είπε ο αγαπημένος μου σε μία από τις ολονύχτιες συναντήσεις μας και το οποίο πρόσφατα έμαθα θα κυκλοφορήσει στη πατρίδα του , στη μεγάλη οθόνη και πολύ το χάρηκα τούτο το χαρμόσυνο νέο, είναι για ένα νεαρό ο οποίος έχει ένα χάρισμα, ας το πούμε έτσι, διότι του νεαρού μας δε του αρέσει καθόλου , επειδή" βλέπει" πράγματα απόκοσμα, σκοτεινά και οι φίλοι του τον λένε παράξενο ! Έχει μια κοπελιά που καθόλου δε τη πειράζει που είναι παράξενος, αυτή δεν έχει παραξενιές, μια χαρά τα βρίσκουν μεταξύ τους, αλλά θα γίνει κάτι πολύ κακό και εννοείτε παράξενο στη πόλη τους, κάτι που θα είναι η αρχή για πολλά βάσανα και στενοχώριες. Τώρα δε θέλω να σκεφτείτε ότι όσα σας είπα είναι πολύ παράξενα και φοβάστε να μάθετε τι θα γίνει παρακάτω, μουά παρ' ότι σκιαζόμουν όλη την ώρα την άκουσα όλη την ιστορία αν και ήταν νύχτα και όταν ξημέρωσε είδα ότι είχα φάει ακόμα και τα νύχια των ποδιών μου, αυτό να σας πω πως το έκανα δε το θυμάμαι , μάλλον με έφαγε και μένα η αγωνία, ήταν όμως και τόσο τρυφερό συνάμα που εκτός απ' τη πάνα μου βρέχονταν και οι οφθαλμοί μου ! By: Τίτι Βάντα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου