Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Λιοπύρι !!!

Ας κάνουμε ένα ταξίδι στη χώρα με τις τεράστιες τριγωνικές κατασκευές , που φτιάχτηκαν πολλά-πολλά χρόνια πριν για να στεγάζουν τους εγκαταλείποντας το μάταιο τούτο κόσμο βασιλιάδες της ! Αν και χιλιάδες τουρίστες την επισκέπτονται για να θαυμάσουν από κοντά τις κατασκευές που "στεγάζουν" τους κοιμώμενους , παστούς, σημαντικούς εκείνους ανθρώπους , να κόβουν βόλτες στη ράχη των ασχημούτσικων με τα μεγάλα μάτια και τα δυο εξογκώματα στη πλάτη τους ζωάκια και να κάνουν  βαρκάδα στο μεγαλύτερο ποταμό της γης, η κοπελιά μας που την επισκέφτηκε δε πάει εκεί για αναψυχή ! Ο μπαμπάς της είναι από αυτή τη χώρα και η μαμά της από τη δική μας, ζούνε όμως χωριστά διότι τους έχει πιάσει το γινάτι τους και δε τους περνάει με τίποτα! Όμως οι μπίζνες του ντάντι δε πάνε καθόλου καλά, μόνη λύση δια το οικονομικό αδιέξοδο  είναι το προξενιό , να στεφανωθεί το πλούσιο γαμπρό να πάρουν τα πάνω τους οι μετοχές τους ! Κι' επειδή είναι καλή θυγατέρα και ο υποψήφιος μνηστήρ δεν είναι για φτύσιμο, αποφάσισε να  κάνει τη θυσία, για τη μανούλα της και τη μικρή αδερφούλα της ! Λογάριαζαν λοιπόν χωρίς το ξενοδόχο και κάνανε σχέδια για το γάμο, τις μπομπονιέρες, τα λουλούδια, το φαΐ, το νυφικό κ.τ.λ ! Όταν λέμε ξενοδόχο μη φανταστείτε κανένα χοντρό άσχημο τύπο, αλίμονο μιλάμε για ένα δίμετρο , μπουκιά και συχώριο παλικάρι να το πιεις στο ποτήρι μονορούφι ! Το οποίο παλικάρι τα έχει πάρει άσχημα με κάτι που του έκανε το σόι του γαμπρού και θα τους πληρώσει με το ίδιο νόμισμα ! Θα αρπάξει λοιπόν τη νύφη και θα αρχίσουν να πηγαίνουν πέρα δώθε , όχι ότι θα της κακοπέσει της κοπελιάς, χίλιες και μία νύχτες θα καταντήσει η αρπαγή , και να τα ζαχαρωτά αγναντεύωντας μυριάδες αστέρια στη καυτή έρημο το απόβραδο, να τα πλάτσα πλούτσα στα κρυστάλλινα νερά της όασης, να τα γούτσου-γούτσου σε κάτι σκηνές τύφλα να ' χει το Χίλτον (εμένα γουάι δε θέλει να με ανταλλάξει κανείς για λύτρα μου λέτε ) ?Πάντως δεν είναι όλα ρόδινα , διότι θα ανακατευτούν πολλοί άνθρωποι καλοί και κακοί στο πήγαιν' έλα , θα ψάχνουν να βρουν κάτι (σιγά) που θα σας το μαρτυρήσω κι' όλοι θα τρέχουν και δε θα φτάνουν, κάποια στιγμή εννοείται  θα πέσουν ο ένας πάνω στον άλλο  και εκεί θα γίνει μεγάλη βαβούρα ! By: Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου