Οκ, έχω βασανιστεί πολύ στη ζωή μου ! Όχι σωματικά τσού, αλλά έχω "κάψει" δεκάδες φορές τα πολύτιμα και αγαπημένα εγκεφαλικά κύτταρα μου! Και πονάει το άτιμο, πονάει παντού, στη διάθεση, στο χρόνο, στη τσέπη, εκεί και αν πονάει το άτιμο το εγκεφαλικό βαβά! Αλλά μυαλό δεν βάνω, όχιιι εκεί εγώ μαζόχα! Μπάτ, φιλοσόφησα το θεματάκι και είπα να το ρίξω ολίγον στην τρελή ! Υδατανθρακοφόλες εσείς? Αβαβάου παπάπου εγώ ! Χά ! Σιγά μη τα βάψω μπλάκ, όχι αγάπη μου δεν θα με λαλήσετε εσείς εγώ θα σας λαλήσω ! Στην Ετικέτα βιβλία ( -) γουέλ,τοποθετούμε εκείνα που μας έκαναν να σφυρίζουμε αδιάφορα ! Αντίθετα στην Ετικέτα βιβλία (+) τοποθετούμε με στοργή, αυτά που ξεχωρίσαμε, σχολιάζοντας τα, με τον δικό μας αλαμπουρνέζικο τρόπο ! Οπότε μη περιμέντε, σοβαρές κριτικές ή λογικά σχόλια, με τίποτις....... όπως το αντιλαμβάνομαι, έτσι θα το μεταφέρω ! Τώρα όσοι καταλάβατε καλώς, όσοι πάλι δεν .........γουέλ κάμ στη λέσχη, διότι έτσι μας αρέσει !

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Φάε .....τον διπλανό μου !

Φάε .....τον διπλανό μου !
Ευτυχώς, δεν πλέρωσα ούτε σέντσι για να τη δώ !Και το αλάθητο ένστικτο μου, μου βαρούσε τη κουδούνα εκωφαντικά, από τα τρέιλερ κιόλας !Την κατέβασα από ένα σάιτ,( ονόματα δε λέμε, σπίτια δεν κλείνουμε) και την είδα στο λαπιτόπιον μου ! Και μαμά μου !!!!!!! Τη ταραχή ήταν τούτη ? Ο δισέγγονος του Ντράκουλα , συμπρωταγωνιστούσε με την κοκκινομάλλα, η οποία υποθέτω, δεν ξέρει , ότι κυκλοφορούν τσιμπιδάκια στην αγορά, διαφορτικά δεν μπορώ να εξηγήσω το θάμνο, πάνω απ' το μάτι της ! Και να πείς, ότι στο μπούκ απ΄ το οποίο και  μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη, τους περιγράφει έτσι, να πώ οτσέι, ξέρω τι με περιμένει, ο ήρωας ψιλοφέρνει στον Κουασιμόδο, αλλά χαλάλι του είναι καλούλης μωρέ, σημασία έχει η εσωτερική του , μπιούτι και η ψυχούλα του ! Τσούυυυυυυυ......πανέμορφο σαν άγγελο τον περιγράφει, το σκιάχτρο του αγρού αντίκρυσαν τα πανέμορφα, καστανοπράσινα ματάκια μου !Και να έχω και τις γαλιάντρες, να μου ζαλίζουν τον έρωτα, ότι την είδαν την ταινία, ναί μεν ασχημούλης (????) ο πρωταγωνιστής , αλλά η ερμηνεία του σκίζει ! Πώς αμέ, σ'αυτό είχαν δίκιο, μουά έσκισα όλα τα καλσόν μου ! Συγγνώμη κιόλας, ποιά εμηνεία ? Το Λό-λα να ένα μή-λο ? Η ταινία, απ'ότι πήρε το ώτο μου, ψιλοπάτωσε, εμ' που πάς χωρίς μπρατσάκια αγάπη μου ? Οπότε μάλλον το βλέπω ολίγον ωχρό, να δούμε και τα υπόλοιπα μπούκ, της σειράς, να μεταφέρονται με το τριαξονικό του Μπάμπη, στις σκοτεινές αίθουσες , με τα πολλά καθίσματα ! Προσωπικά, δε με πειράζει, μπικόουζ τα μπούκ μου άρεσαν και είναι κρίμας κι' άδικο να τα χαντακώνουν  με τόση απονιά !  By : Τίτι Βάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου